[CZ] Šéfe, jsem v tom! 2009 Celý Film Online

★★★★☆

Šéfe, jsem v tom! má skóre 5,0 z 10, na základě 4029 recenzí



Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství. Její rodiče zemřeli při autonehodě, a ona musela opustit školu a postarat se o svojí mladší sestru. Jenže sama o sobě si myslí, že je nula, a podle toho také žije. Její šéf jí místo dobré práce nutí mýt a venčit svého psa, a peskuje jí, když přijde o čtyři minuty pozdě do práce. Jednoho dne má ale Thea dostat padáka, a tak řekne, že je těhotná. Jako těhotná nesmí být ze zaměstnání vyhozena. Jenže na těhotenství jen tak někdo nezapomene, a když se to v práci rozkřikne, je nucena několik měsíců předstírat, že je stále těhotná. Nakonec si to tak vsugeruje, že tomu i sama věří. Jenže jednoho dne to praskne, a Thea bude mít co vysvětlovat.

Více informací




[CZ] Šéfe, jsem v tom! 2009 Celý Film Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Dodie Clemency
Střih : Isil Leland
Kamera : Tanja Jerusha
Kostýmy : Maeva Ladan
Hlavní role : Dayle Ganeve
Produkce : Husaina Shinay

Původní název : Šéfe, jsem v tom!
Délka : 169 minut
Země : Jamajka
Žánr : thriller - Komedie
Jazyk : louisianská kreolština
Scénář : Lowan Hemani
Režie : Shreyash Niyati

Výroba a distribuce
Distribuce : Estate Experts
Produkční společnosti : Ballbustaz TV
Tržby : 80 853 713 USD
Premiéra : 14. srpen 1983
Rozpočet : 34 885 907 USD

Související stránky

Šéfe jsem v tom Část 210 CZHQ ~ Šéfe jsem v tom Část 210 CZHQ SefeJsemvTom Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství Její rodiče zemřeli při autonehodě a ona musela opustit školu a postarat

Šéfe jsem v tom 2009 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Šéfe jsem v tom Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství Její rodiče zemřeli při autonehodě a ona musela opustit školu a postarat se o svojí mladší sestru Jenže sama o sobě si myslí že je nula a podle toho také žije

Šéfe jsem v tom Labor Pains 2009 Č ~ Byl jsem si plně vědom že nejsem cílová skupina žena bílé pleti 1525 let bezdětná či svobodná matka příležitostná kuřačka se zálibou v časopise Rytmus života ale i tak jsem prožil těžkou diváckou deziluzi

Šéfejsem v tom cz dabing video Online videa 3gp ~ Některé věci prostě neutajíte A před šéfem teprv ne Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství Její rodiče zemřeli při autonehodě a ona musela opustit školu a postarat se o svojí mladší sestru Jenže sama o sobě si myslí že je nula a podle toho také žije

Šéfe jsem v tom Sleduj filmy online zdarma na ~ A před šéfem teprv ne Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství Její rodiče zemřeli při autonehodě a ona musela opustit školu a postarat se o svojí mladší sestru Jenže sama o sobě si myslí že je nula a podle toho také žije

Film k online zhlédnutí Šéfe jsem v tom Film k online ~ Šéfe jsem v tom Prodej skončil Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství Její rodiče zemřeli při autonehodě a ona musela opustit školu a postarat se o svojí mladší sestru Jenže sama o sobě si myslí že je nula a podle toho také žije Její šéf jí místo dobré práce nutí mýt a venčit svého psa a

Šéfe jsem v tom 2009 online ke zhlédnutí a stažení ~ Diskuze k souboru Šéfe jsem v tom 2009 Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste Soubor Šéfe jsem v tom 2009 zatím nemá ještě žádné hodnocení Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení


Related Posts:

Disqus Comments